دیدنی های پوکت

دسته‌بندی ها

تور های ویژه

گردشگری

جاهای دیدنی پوکت، علاوه بر اینکه بسیار متنوع هستند، نظر هر مسافر با هر سلیقه‌ ای را به خود جلب می‌کنند. از جاذبه‌های طبیعی تا جاذبه‌های فرهنگی، همه و همه را می‌توانید در این شهر دیدنی و خاص بیابید. این جزیره، یک شهر قدیمی و تاریخی زیبا، مناظر عالی و جاذبه‌ های فرهنگی بی‌ نظیری دارد. علاوه بر این موارد، پوکت، مقصد خوبی شامل خلیج فانگ نگا و جزایر فی فی تایلند هستند. اگر تور پوکت را برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌اید، با مطالعه این مطلب می‌توانید بهترین جاهای دیدنی پوکت را بیابید و در مورد آن‌ها اطلاعات خوبی به دست آورید. لیست زیر پیشنهاد ما از میان دیدنی‌هایی است که قطعا ارزش بازدید در زمانی که در پوکت هستید را دارند. از آنجایی که در پوکت، جاهای دیدنی تنوع بسیار زیادی دارد، باید بررسی کنید که چه مکان‌هایی با سلیقه شما جور هستند. همراه ما باشید.

جزیره جیمز باند (James Bond Island)

یکی از جاهای دیدنی پوکت که در میان گردشگران تور پوکت نیز بسیار محبوب است، جزیره جیمز باند است. جزیره جیمز باند یک مکان دیدنی مشهور در خلیج فانگ نگا است و اولین بار از طریق فیلم جیمز باند، مردی با تفنگ طلایی، به نقشه گردشگری بین المللی راه یافت. یکی از ویژگی‌های بارز این خلیج معروف، تعداد صخره های آهکی خالصی است که به صورت عمودی از آب سبز زمردی آن بیرون آمده‌اند. کل منطقه اطراف این جزیره واقعا دیدنی است و در طول فصل پر مسافر، مملو از قایق‌های توریستی است.

جزیره جیمز باند

خلیج فانگ نگا (Phang Nga Bay)

بازدید ازبسیاری از جاذبه‌های خلیج فانگ نگا در یک روز امکان پذیر است. با اقامت در شهر پوکت همراه با یک تور می‌توانید از این خلیج زیبا و البته جاذبه‌هایش، بازدید کنید. در تور خلیج فانگ نگا، می‌ توانید از قایق سواری روی موج‌ها لذت ببرید و از مناظر شگفت‌انگیزااین خلیج دیدن کنید. برای رسیدن به این جای دیدنی در پوکت، باید از اتوبوس‌هایی استفاده کنید که به سمت این مقصد دیدنی می‌ روند

خلیج فانگ نگا

جزیره فی فی (Phi Phi Islands)

یکی از مهم‌ ترین و البته شناخته شده‌ ترین جزایر اطراف پوکت که از جاهای دیدنی محبوب آن نیزمحسوب می‌ شود، جزیره فی فی است. جزایر فی فی مجمع الجزایر مشهور تایلند هستند، به ویژه از زمانی که در فیلم ساحل ساخته سال ،2000 به جهان معرفی شدند. زیبایی فی فی بخش بزرگی از جذابیت شهر پوکت است. وقتی با قایق به این جزیره نزدیک می‌شوید، می‌ توانید خود را در بهشت حس کنید. تقریبا تمامی افرادی که با تور پوکت به این شهر سفر می‌کنند، یک روز از سفرشان را برای بازدید از این جزیره دیدنی اختصاص می‌ دهند.

جزیره فی فی

بودای بزرگ پوکت (Big Buddha Phuket)

از میان مهم‌ ترین جاهای دیدنی پوکت می‌ توانیم به مجسمه بیگ بودا اشاره کنیم که تقریبا در شهرهای توریستی تایلند، یک نمونه از آن موجود است. بودای بزرگ پوکت یکی از مهم‌ ترین و مورد احترام‌ ترین مکان‌های دیدنی این جزیره است. این مجسمه عظیم در بالای تپه‌های Nakkerd بین چالونگ و کاتا قرار دارد و در ارتفاع 45 متری از شهر پوکت مشاهده است. این مجموعه دیدنی، بهترین مناظر 360 درجه از جزیره را همراه با یک ویو وسیع از شهر پوکت، کاتا، کارون، خلیج چالونگ و غیره در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌ دهد. پس اگر تور پوکت را رزرو کرده‌اید، بازدید از این جای دیدنی را فراموش نکنید.
ساعت کاری بیگ بودا پوکت: همه روزه از ساعت 6 صبح تا 7 بعد از ظهر


بودای بزرگ پوکت

معبد وات چالونگ (Wat Chalong)(Big Buddha Phuket)

از مهم‌ ترین جاهای دیدنی پوکت که حتما در سفرتان با تور پوکت با آن‌ها رو به رو خواهید شد، معابد معروف این شهر زیبا هستند. وات چالونگ یک بنای تاریخی و معبد بودایی در خلیج چالونگ پوکت است. برای قرن‌ها است که مردم محلی تقریباً هر روز برای عبادت به این معبد می‌ روند در حالی که گردشگران تور پوکت با بازدید از این جاذبه، در طول تعطیلات خود، با بودیسم آشنا می‌ شوند. نام این معبد به طور رسمی Wat Chaitararam است، اما بیشتر مردم آن را با نام Wat Chalong می‌شناسند. این معبد در جاده چائو فا غربی در قسمت شمالی تامبول چالونگ واقع شده است. بسیاری از مردم محلی ادعا می‌ کنند که این معبد محل رخ دادن معجزات زیادی بوده است. همچنین این معبد به دلیل نقش محوری آن در جنگ بین جوامع مخفی چینی، در سال 1876، بسیار شناخته شده است.

ساعت کاری معبد وات چالونگ: 24 ساعته

مبعد وات چالونگ

بازارهای شبانه پوکت (Phuket night markets)(Big Buddha Phuket)

از میان مهم‌ ترین و البته محبوب‌ ترین جاهای دیدنی پوکت، می‌توان به بازارهای این شهر اشاره کرد که معروف‌ ترینشان بازارهای شبانه پوکت است. پوکت مجموعه‌ای چشمگیراز بازارهای شبانه را برای انتخاب دارد که هر کدام جذابیت‌های منحصر به فرد خود را دارند و قیمت‌های پایین اجناس غرفه‌هایش، از ویژگی آن‌ها است. این بازارهای شبانه، مکانی عالی برای امتحان کردن غذاهای محلی خیابانی و تنقلات تایلندی هستند و در برخی از آن‌ها نیز اجرای خیابانی و موسیقی را می‌ توانید مشاهده کنید. 5 مورد از بهترین بازارهای شبانه پوکت Chillva Market، Phuket Weekend Market، Phuket Walking Street، Malin Plaza Patong و  Phuket Indy Night Marketهستند.
بازارهای شبانه پوکت

جاده بنگلا (Bangla Road)(Big Buddha Phuket)

شاید بتوان گفت که هر گردشگر تور پوکت، حداقل یک بار از جاده بنگلا گذر کرده است. جاده بنگلا از مهم‌ ترین جاهای دیدنی پوکت محسوب می‌شود که بسیار هم شلوغ و پر هیاهو است. اگر به دنبال تفریح هستید، بزرگترین مجموعه کافه‌ها، رستوران‌ها، نمایش‌ها و تفریحات شبانه عمومی در پوکت، در این خیابان قرار دارد. بازدید از خیابان بنگلا و قدم زدن در آن، از کارهایی است که باید در زمان اقامت در پوکت انجام دهید.  

جاده بنگلا

شهر قدیمی پوکت (Old Phuket Town)(Big Buddha Phuket)

در این قسمت از شهر پوکت که از جاذبه‌های مهم پوکت نیز محسوب می‌ شود، می‌توانید شکوه معماری چینی-پرتغالی و مغازه‌های بهم ریخته و قدیمی را مشاهده کنید. ترکیب منحصربه‌ فرد معماری استعماری و چینی، همراه با زیبایی فرهنگ تایلندی، بعد از ظهری جذاب و فراموش‌ نشدنی را در اطراف شهر قدیمی پوکت برای شما به ارمغان می‌آورد. برنامه‌ ریزی برای بازدید از این جای دیدنی پوکت، یکی از کارهای مهمی است که باید در سفرتان به این مقصد انجام دهید. در ضمن فراموش نکنید که دوربینتان را همراهتان ببرید، زیرا این منطقه محل مناسبی برای ثبت خاطرات محسوب می‌ شود.

شهر قدیمی پوکت

تپه میمون (Monkey Hill) (Old Phuket Town)(Big Buddha Phuket)

یکی دیگر از جاهای دیدنی پوکت، تپه میمون است. تپه Toe Sae قله‌ای زیبا در شهر پوکت است که همه آن را با نام تپه میمون می‌ شناسند. دلیل آن هم این است که پس از چند صد متر پیاده‌ روی با گروهی از ماکاک‌ها روبرو می‌ شوید که میوه‌هایی را که مردم محلی برایشان آورده‌ اند می‌ خورند. این ماکاک‌ ها تهاجمی نیستند، اما اگر با بچه های کوچک هستید باید مراقب آن‌ها باشید.

تپه میمون

آکواریوم پوکت (Phuket Aquarium) (Old Phuket Town)(Big Buddha Phuket)

یکی از جاهای دیدنی پوکت که برای کودکان نیز بسیار جذاب است، آکواریوم پوکت است. آکواریوم پوکت با وجود هزاران موجود دریایی استوایی، رنگارنگ و عجیب و غریب، یک بعد از ظهر سرگرم کننده را برای کل خانواده شما، در سفر با تور پوکت فراهم می‌کند. 
وجود بیش از 30 مخزن از موجودات آب شیرین و آب شور، به کودکان امکان آشنایی با زندگی عجیب و غریب و دنیای زیر دریا می‌دهد. سگ‌ماهی‌ها، سنگ‌ماهی‌ها، مارماهی، خرچنگ، میگو، کوسه و ماهی است از موجوداتی هستند که می‌ توانید در این آکواریوم از نزدیک ببینید.
ساعت کاری آکواریوم پوکت: هر روز از ساعت 8.30 تا  16.30

اکواریوم پوکت

بهترین سواحل پوکت(Phuket's best beaches)

پاسخ به این سوال، کار ساده‌ای نیست و تا حد زیادی به سلیقه شما در مورد «ساحل خوب» بستگی دارد. به طور کلی 5 ساحل پوکت از نظر میزان گردشگر بسیار محبوب هستند. Kata Beach، Freedom Beach، Kata Noi Beach، Ya Nui Beach و Surin Beach از سواحل محبوب میان گردشگران تور پوکت هستند.

بهترین سواحل پوکت

مقالات پربازدید
6LfHbT0hAAAAAMhkSJRB1KPtBP6v_WuetiFSXrKf