چرخ و فلک پرنده سنگاپور

دسته‌بندی ها

تور های ویژه

گردشگری

یکی از جاذبه های جذاب سنگاپور که امروزه محبوبیت زیادی دربین گردشگران دارد، چرخ و فلک پرنده سنگاپور است پرنده‌ ی سنگاپور دومین چرخ‌ و فلک بزرگ جهان است که میتوانید در آن چشم‌ انداز شگفت ‌انگیزی نه تنها از سنگاپور داشته باشید، بلکه وقتی به بلندترین ارتفاع چرخ و فلک برسید چشم اندازی از جزایر ملوکِ اندونزی و تنگه‌ ی جوهور مالزی هم داشته باشید.

چرخ و فلک پرنده (فلایر) در سال 2008 ساخته شد و این چرخ و فلک شامل 28 اتاقک با ظرفیت 28 نفر در هر کدام می‌شود وارتفاعی نزدیک به 165 متر دارد و زمان در نظر گرفته شده برای سوار شدن به این  چرخ و فلک 30 دقیقه است و از اول صبح تا آخر شب فعال است.

اغلب گردشگرانی که با تور سنگاپور سفر می کنند، سوار این چرخ و فلک شده و از منظره ی آن لذت فراوانی میبرند. اگر به یکی از اتاقک‌های ویژ‌ه چرخ و فلک سوار شوید، علاوه بر لذت بردن از نمای آن می‌توانید از امکانات خوراکی و نوشیدنی آن نیز لذت ببرید و در کنار این چرخ و فلک، دریا و ساحل خلیج قرار دارد و می‌توانید در ارتفاع، منظره بی‌ نظیری از دریا را هم مشاهده کنید و از مراکز خرید رستوران های اطراف این چرخ و فلک لذت ببرید.

در سفر به مالزی حتما برای تفریح به این مجموعه بروید زیرا تماشای شهر از ارتفاع بسیار زیاد این چرخ و فلک می تواند یکی از بی نظیر ترین تجربه های شما باشد و بی شک لحظات خوش و خاطره انگیزی را در این مجموعه سپری خواهید کرد.

مقالات پربازدید
6LfHbT0hAAAAAMhkSJRB1KPtBP6v_WuetiFSXrKf