بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول

دسته‌بندی ها

تور های ویژه

گردشگری
اگر می‌خواهید بدانید بهترین هتل های نزدیک میدان تکسیم استانبول کدامند و اقامت در کدام هتل این منطقه برای شما سفری خاطره‌انگیز را به ارمغان می‌آورد، همراه ما باشید.

شناخت بهترین هتل‌ های نزدیک تکسیم استانبول، به شما کمک می‌کند با انتخاب یک اقامتگاه با دسترسی عالی، سفری خاطره‌انگیز و راحت را تجربه کنید. میدان تکسیم استانبول، توریستی‌ترین منطقه این شهر زیبا است و بسیاری از جاذبه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و کافه‌ها در نزدیکی آن قرار دارند، بنابراین اگر هتلتان را در نزدیکی این منطقه رزرو کنید، دسترسی شما به این موارد آسان شده و کیفیت سفرتان افزایش خواهد یافت. در این مطلب از بلاگ نگارستان پرواز قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین هتل های تکسیم آشنا کنیم.

قدم اول رزرو تور استانبول

اگر قصد دارید به استانبول سفر کنید، رزرو تور بهترین راه پیش‌ روی شما است، زیرا با رزرو تور استانبول خیالتان بابت هتل محل اقامت، پرواز، ترانسفر، بیمه و باقی موارد راحت خواهد بود. تمامی این گزینه‌ها توسط آژانس گردشگری برای شما تهیه شده و در قالب یک تور به شما ارائه می‌شود. اما برای رزرو تور مناسب با شرایطتان، کسب اطلاعات در مورد هتل‌ها و ویژگی‌هایشان از موارد ضروری است، زیرا دسترسی به جاهای دیدنی استانبول و رستوران‌ها و کافه‌ها با یک انتخاب اشتباه سخت شده و مقدار زیادی از بودجه سفرتان صرف حمل‌و‌نقل در شهر خواهد شد.

اکثر تورهای استانبول از مبدا تهران انجام می‌شوند، اما اگر ساکن شهر تهران نیستید نیازی به نگرانی یا سفر به تهران نیست، با یک تماس تلفنی با کارشناسان آژانس نگارستان پرواز می‌توانید انواع تورهای استانبول مانند، تور استانبول از مشهد، تور استانبول از تبریز، تور استانبول از اصفهان و تور استانبول از شیراز را به راحتی و با بهترین قیمت رزرو کنید و سفرتان را از مبدا شهر خودتان آغاز کنید.

نکات مهم در مورد بهترین هتل های منطقه تکسیم استانبول

با توجه به اینکه هتل های استانبول از نظر کیفیت کمی پایین‌تر از استاندارد جهانی هستند، نباید انتظار زیادی از هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره این شهر داشته باشید، البته که در سفر به استانبول مقدار زمانی که صرف اقامت در هتل می‌کنید بسیار اندک خواهد بود. لازم است برای انتخاب بهتر به نکاتی در مورد این هتل‌ها اشاره کنیم:

  1. هتل های نزدیک منطقه تکسیم معمولا از نظر فضا کوچک هستند. در هنگام انتخاب اتاقتان به متراژ اتاق‌ها دقت کنید.
  2. اگر در نزدیکی منطقه تکسیم هتل رزرو می‌کنید، علاوه بر اینکه دسترسی خوبی به خیابان استقلال و کافه‌هایش دارید و می‌توانید قدم زنان از شب‌های استانبول لذت ببرید، باید تحمل شلوغی و همهمه این منطقه را هم داشته باشید و اگر هنگام استراحت به سروصدا حساس هستید، هتل‌تان را دورتر از میدان تکسیم و خیابان استقلال رزرو کنید.
  3. بهترین هتل‌ های منطقه تکسیم، بر اساس نظرات مسافران و امتیازی که آن‌ها در سایت‌های گردشگری ثبت کرده‌اند، انتخاب شده‌اند.
  4. با وجود ایستگاه مترو در میدان، هتل‌ های نزدیک تکسیم از دسترسی خوبی به جاذبه‌های شهر استانبول و حمل‌و‌نقل عمومی برخوردارند.
  5. هتل های نزدیک تکسیم استانبول، قیمت بالاتری نسبت به هتل‌های دورتر از این منطقه دارند.

بهترین هتل های چهار ستاره و پنج ستاره اطراف تکسیم

اکنون وقت آن است که چندی از بهترین هتل های منطقه تکسیم را معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی برای اقامت در این منطقه داشته باشید و البته از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

بهترین هتل های میدان تکسیم

هتل بارسلو استانبول (Barceló Istanbul)

هتل 5 ستاره بارسلو استانبول در قلب استانبول و در 500 متری میدان پر جنب و جوش تکسیم قرار دارد و البته یکی از بهترین هتل های منطقه تکسیم محسوب می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به سونا، مرکز آبگرم، حمام ترکی و سالن بدنسازی در طبقه یازدهم اشاره کرد. رستوران و کافه هتل در پشت بام قرار دارند و منظره عالی از شهر را در اختیارتان قرار می‌دهند. این هتل با خیابان استقلال 1.5 کیلومتر و با فرودگاه استانبول 50 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل بارسلو: Abdulhakhamit Cad, No: 25/B, Taksim, Beyoglu, Istanbul, Turkey

امتیاز هتل بارسلو در گوگل: 4.7 از 5

هتل بارسلو تکسیم استانبول

هتل بارسلو میدان تکسیم

هتل تایتانیک سیتی تکسیم (Titanic City Taksim)

این هتل 4 ستاره تنها 5 دقیقه پیاده تا میدان تکسیم فاصله دارد. استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، صبحانه متنوع، رستوران و کافه از امکانات این هتل محبوب منطقه تکسیم است. هتل تایتانیک سیتی تکسیم در فاصله 600 متری از فروشگاه‌های خیابان توریستی استقلال واقع شده است. فرودگاه استانبول 49 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. تایتانیک سیتی تکسیم یکی از بهترین هتل های تکسیم محسوب می‌شود.

آدرس هتل تایتانیک سیتی تکسیم: Lamartin Cad. No: 47, Beyoglu, Istanbul, Turkey

امتیاز هتل تایتانیک سیتی تکسیم در گوگل: 4.6 از 5

 هتل تایتانیک سیتی تکسیمهتل تایتانیک سیتی تکسیم

هتل موکارناس تکسیم (Mukarnas Taksim Hotel)

هتل موکارناس 4 ستاره در نزدیکی میدان تکسیم استانبول واقع شده و یکی از بهترین هتل های تکسیم نیز محسوب می‌شود. اتاق‌های شیک با تهویه مطبوع، باشگاه بدنسازی، رستوران، کافه و وای‌فای رایگان از امکانات این هتل هستند. از جاذبه‌های نزدیک به موکارناس، می‌توان به برج ساعت دولما باغچه، میدان تکسیم، خیابان استقلال و برج گالاتا اشاره کرد. فرودگاه استانبول در 37 کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد.

آدرس هتل موکارناس: Katip Mustafa Çelebi Mahallesi Ipek Sok. No:6, Taksim, Beyoglu Istanbul, Turkey

امتیاز هتل موکارناس در گوگل: 4.6 از 5

 هتل موکارناس تکسیمهتل موکارناس تکسیم

هتل سوفیتل استانبول تکسیم (Sofitel Istanbul Taksim)

هتل سوفیتل تکسیم، هتلی 5 ستاره است که در 200 متری میدان تکسیم واقع شده. رستوران، باشگاه بدنسازی، استخر سرپوشیده و سونا از امکانات این هتل محبوب منطقه تکسیم استانبول است. ایستگاه مترو تقسیم، خیابان استقلال و برج ساعت دلما باغچه در نزدیکی این هتل قرار دارند. فرودگاه استانبول 37 کیلومتر با هتل سوفیتل تکسیم فاصله دارد.

آدرس هتل سوفیتل تکسیم: Gumussuyu Mah Siraselviler Cad No 13 Taksim, Beyoglu Istanbul, Turkey

امتیاز هتل سوفیتل تکسیم در گوگل: 4.5 از 5

 هتل سوفیتل تکسیمهتل سوفیتل تکسیم

هتل مارمارا تکسیم (The Marmara Taksim)

هتل مارمارا تکسیم پنج ستاره، بر فراز میدان شلوغ تکسیم استانبول قرار دارد و از بهترین هتل های تکسیم محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل مجلل است و چشم‌انداز عالی از بسفر و شهر را به مهمانانش ارائه می‌دهد. از امکانات هتل مارمارا  می‌توان به استخر روباز، حمام ترکی، رستوران، کافه، ماساژ، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی با چشم انداز میدان تکسیم اشاره کرد. هتل مارمارا فقط چند قدم با ایستگاه مترو تکسیم و 2 دقیقه با فونیکولار تا ایستگاه تراموای کاباتاش و 15 دقیقه با کاخ دولما باغچه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه استانبول 50 کیلومتر است.

آدرس هتل مارمارا تکسیم: Taksim Meydani, Beyoglu, Istanbul, Turkey

امتیاز هتل مارمارا تکسیم در گوگل: 4.4 از 5

 هتل مارمارا تکسیمهتل مارمارا میدان تکسیم

هتل الیت ورد استانبول تکسیم (Elite World Istanbul Taksim)

این هتل 5 ستاره در 50 متری میدان تکسیم قرار دارد و یکی از محبوبترین هتل های منطقه تکسیم استانبول است. اتاق با جکوزی خصوصی و وای فای، ۲ رستوران، یک کافه، استخر سرپوشیده موزاییکی، استخر کودکان، باشگاه بدنسازی و حمام ترکی مرمری از امکانات این هتل زیبا است. هتل الیت ورلد استانبول در فاصله کوتاهی از خیابان توریستی استقلال قرار دارد. فرودگاه استانبول 49 کیلومتر و ایستگاه مترو تکسیم 400 متر با این هتل فاصله دارند.

آدرس هتل الیت ورد استانبول: Şehit Muhtar, Şht. Muhtar Bey Cd. No:42 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

امتیاز هتل الیت ورد استانبول در گوگل: 4.3 از 5

 هتل الیت ورد تکسیمهتل الیت ورد تکسیم

هتل تکسیم اسکوئر (Taksim Square Hotel)

هتل تکسیم اسکوئر چهار ستاره، در قلب تپنده استانبول واقع شده و تنها چند قدم تا میدان تکسیم و خیابان استقلال و 80 متر تا ایستگاه متروی تقسیم فاصله دارد. این هتل یکی از بهترین هتل های تکسیم استانبول محسوب می‌شود. ایستگاه مترو میدان تکسیم که در نزدیکی این هتل قرار دارد، دسترسی آسان به مناطق مهم و مکان‌های دیدنی اصلی استانبول مانند منطقه تاریخی سلطان احمد و برج گالاتا را فراهم می‌کند. فرودگاه استانبول 42.5 کیلومتر از هتل تکسیم اسکوئر فاصله دارد.

آدرس هتل تکسیم اسکوئر: Sıraselviler Cad. No: 7 Taksim Istanbul, Beyoglu Istanbul, Turkey

امتیاز هتل تکسیم اسکوئر در گوگل: 4.1 از 5

هتل تکسیم اسکوئرهتل تکسیم اسکوئر

هتل سی وی کی تکسیم (CVK Hotels Taksim)

هتل سی وی کی تکسیم هتلی 4 ستاره است که بر فراز میدان تکسیم و در قلب منطقه بی‌اوگلو قرار دارد. رستوران مدیترانه‌ای این هتل با دیوارهای شیشه‌ای، چشم‌انداز وسیعی از بسفر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل محبوب در منطقه تکسیم، امکاناتی شامل یک حمام مرمری، ماساژهای سنتی، یک سونا فنلاندی، یک باشگاه ورزشی پیشرفته و رستوران و کافه دارد. فرودگاه استانبول در 50 کیلومتری این هتل قرار دارد.

آدرس هتل سی وی کی تکسیم: Siraselviler Cad. No:11 Taksim Beyoglu, Beyoglu, Istanbul, Turkey

امتیاز هتل سی وی کی تکسیم در گوگل: 4 از 5

 سی وی کی هتل تکسیمسی وی کی هتل تکسیم

سخن آخر

اگر به دنبال بهترین هتل تکسیم استانبول هستید، در این مطلب تعدادی از هتل‌های محبوب این منطقه را همراه با امکاناتشان معرفی کرده و امتیاز آن‌ها را بر اساس نظر مسافران مرتب کردیم. این هتل‌ها تنها چند هتل شناخته شده و البته بهترین‌ها در این منطقه هستند. اگر شما هم با تور استانبول از مشهد، تهران، اصفهان یا شیراز سفر می‌کنید، با بررسی این هتل‌ها می‌توانید اقامتی خوش در استانبول را تجربه کنید.

مقالات پربازدید
6LfHbT0hAAAAAMhkSJRB1KPtBP6v_WuetiFSXrKf