بهترین هتل های آنتالیا؛ آدرس و امتیاز

دسته‌بندی ها

تور های ویژه

گردشگری
اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و به‌دنبال بهترین هتل های آنتالیا هستید، در این مقاله 7 هتل خوب آنتالیا را به شما معرفی کردیم که بر اساس امتیازدهی گوگل از بهترین هتل های این شهر ساحلی هستند.

انتخاب بهترین هتل های آنتالیا، میان صدها هتل بی‌نظیر این شهر ساحلی ترکیه، بسیار دشوار است. هتل‌های چند هکتاری که انوع امکانات و تفریحات را برای مهمانانشان در نظر گرفته‌اند و سفری خاطره‌انگیز را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورند. آنتالیا با مناظر طبیعی، دریا و تاریخ شگفت انگیزش، یکی از زیباترین مقاصد تعطیلات تابستانی در جهان محسوب می‌شود، به همین دلیل هتل‌های آنتالیا در رقابت با یکدیگر هستند و هرکدام خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. در این مطلب از نگارستان پرواز قصد داریم از بهترین هتل های آنتالیا بگوییم. همراه ما باشید.

1.هتل باروت لارا (Barut Lara)

هتل باروت لارا با خدمات یوآل، یک هتل ساحلی در آنتالیا است که امکانات آن و همچنین خدماتش باعث شده در لیست بهترین هتل های آنتالیا قرار گیرد. از امکانات این هتل زیبا و البته وسیع، می‌توان به هفت رستوران، باشگاه کودکان، باشگاه ورزشی، سونا، استخر سرپوشیده و روباز، ساحل اختصاصی، سرسره آبی، اسپا، حمام ترکی، زمین تنیس و اسکواش، سالن بدنسازی، مینی گلف و مرکز ورزش‌های آبی و ... اشاره کرد. هتل باروت لارا 10 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

تقریبا تمام اتاق‌های بزرگ مجموعه لارا باروت، شامل بالکن‌های بزرگ با میز و صندلی است. هر اتاق یک قسمت نشیمن مجهز به تلویزیون LCD دارد و فضای خوبی را در دسترس مسافران قرار می‌دهد. رستوران‌های هتل لارا باروت کالکشن نیز برای مهمانان، غذاهای بین‌المللی و محلی را سرو می‌کنند. لارا باروت کالکشن می‌تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که با تور آنتالیا به این شهر سفر می‌کنند.

آدرس هتل لارا باروت کالکشن: Güzeloba Mah Yaşar Sobutay Bulvarı No:30 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5

درجه هتل: 5 ستاره یو آل

بهترین هتل های آنتالیابهترین هتل های آنتالیا

2. هتل تایتانیک دلوکس لارا (Titanic Deluxe Lara)

هتل تایتانیک دلوکس لارا، یکی از بهترین هتل های آنتالیا به‌شمار می‌آید. ساختمان این هتل جذاب و البته پرطرفدار ساحلی، به شکل کشتی کروز طراحی شده است. از خدمات تایتانیک دلوکس لارا می‌توان به اسپای لوکس، ۸ رستوران متنوع، یک استخر وسیع در فضای باز مجهز به سرسره های آبی، یک زمین فوتبال، 4 زمین تنیس و یک زمین بسکتبال، سالن بدنسازی، سونا، ماساژ و ... اشاره کرد. اتاق‌های هتل تایتانیک دلوکس لارا پنجره های بزرگی دارند که مشرف به دریا است. این هتل فقط 13 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

آدرس هتل تایتانیک لوکس لارا: Güzeloba, Merkezi, Lara Turizm Yolu Muratpaşa/Antalya, Türkiye

امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5

درجه هتل: پنج ستاره یو آل

 بهترین هتل های آنتالیا

هتل های خوب آنتالیا

3. کنکورد دلوکس ریزورت (Concorde De Luxe Resort)

بی‌شک هتل کنکورد دلوکس ریزورت یکی از بهترین هتل های آنتالیا محسوب می‌شود، زیرا این هتل علاوه‌بر امکانات بی‌نظیری که در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد، بهترین تعطیلات را نیز برایشان می‌سازد. کنکورد دلوکس، فضایی سرسبز و دیدنی دارد. این هتل در ساحل لارا واقع شده و از امکانات آن می‌توان به استخری زیبا با درختان نخل و سرسره‌های آبی، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با بالکن و چشم‌انداز پانوراما از دریای مدیترانه، 7 رستوران و کافه، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، ماساژ و اسپا، اتاق بازی با سالن بولینگ و بیلیارد اشاره کرد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

آدرس هتل دلوکس ریزورت: Mahallesi, Kemerağzı site, Tesisler Cd No:358/1, Aksu/Antalya, Türkiye

امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5

درجه هتل: پنج ستاره یوآل

 بهترین هتل های آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا

4. هتل دلفین امپریال (Delphin Imperial Hotel)

هتل دلفین امپریال از هتل های خوب آنتایا محسوب می‌شود که در ساحل دریای مدیترانه واقع شده و یک ساحل خصوصی دارد. هتل دلفین امپریال معماری منحصر‌به‌فرد و فضای داخلی مجللی دارد. از امکانات این هتل می‌توان به استخرهای روباز، مرکز آبگرم، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، رستوران‌های متنوع، اسپا، حمام ترکی و سونا اشاره کرد. اتاق‌های دلفین امپریال لارا بسیار شیک هستند و با طراحی معاصر تزئین شده‌اند و برخی از آن‌ها منظره خیره کننده‌ای از دریا دارند. این هتل با مرکز شهر آنتالیا 15 کیلومتر و با فرودگا آنتالیا 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آدرس هتل دلفین امپریال: Kemerağzı Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:344, Lara Cd., Aksu/Antalya, Türkiye

امتیاز هتل در گوگل: 4.6 از 5

درجه هتل: 5 ستاره یوآل

بهترین هتل های آنتالیابهترین هتل های آنتالیا

5. دلفین بی گرند ریزورت (Delphin BE Grand Resort)

هتل دلفین بی گرند ریزورت، یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که استخرهای بسیار بزرگی دارد. این هتل توسط باغ‌هایی زیبا احاطه شده و دسترسی خصوصی به ساحل شنی لارا دارد. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران و کافه‌های شیک، اتاق‌های بزرگ با بالکن و منظره مدیترانه، یک حمام مرمری در اسپا، سالن ماساژ و درمان‌های زیبایی، سالن بدنسازی با مربیان حرفه‌ای، 6 زمین تنیس، زمین والیبال ساحلی و ... اشاره کرد. هتل دلفین بی گراند ریزورت تنها 8 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا و 5 کیلومتر تا شهر لارا فاصله دارد.

آدرس هتل دلفین بی گرند: Güzeloba, Yaşar Sobutay Bulvarı No:38, Muratpaşa/Antalya, Türkiye

امتیاز هتل دلفین بی گرند در گوگل: 4.6 از 5

درجه هتل: 5 ستاره یوآل

 بهترین هتل های آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا

6. هتل رکسوس سان گیت (Rixos Sungate)

رکسوس سان گیت یکی از زیباترین و بهترین هتل های آنتالیا است که میان مسافران ایرانی نیز طرفداران بسیاری دارد. این هتل بزرگ 250000 متر مربعی وسعت دارد و در ساحل خلیج آنتالیا واقع شده و از امکانات آن می‌توان به اسپا، آبگرم و پارک آبی، هفت رستوران، سالن بدنسازی، زمین تنیس و یک سالن بولینگ با 4 خط و کلوپ کودکان اشاره کرد . همه اتاق‌های شیک هتل رکسوس سان گیت بالکن دارند. این هتل با مرکز آنتالیا تنها 35 دقیقه با ماشین و تا فرودگاه آنتالیا 50 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل رکسوس سان گیت: Başkomutan No:153-1/1Kemer, Atatürk Caddesi, Kemer/Antalya, Türkiye

امتیاز هتل در گوگل: 4.4 از 5

درجه هتل: پنج ستاره یوآل

 بهترین هتل های آنتالیا

بهترین هتل آنتالیا

7. هتل رامادا پلازا بای ویندهام (Ramada Plaza by Wyndham Antalya)

رامادا پلازا که یکی از بهترین هتل های آنتالیا محسوب می‌شود، در کنار ساحل این شهر واقع شده است. از امکانات هتل محبوب رامادا پلازا می‌توان به مرکز اسپا با استخر، اتاق‌های مشرف به دریا یا کوه با بالکن اختصاصی، باشگاه بدنسازی، سونا، حمام ترکی، رستوران و کافه‌های متنوع و ... اشاره کرد. هتل رامادا پلازا آنتالیا کمتر از 800 متر با موزه شهر آنتالیا و 10 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

آدرس هتل رامادا پلازا بای ویندهام: Gençlik, Fevzi Çakmak Cd. No. 22, Muratpaşa/Antalya, Türkiye

امتیاز هتل در گوگل: 4.2 از 5

درجه هتل: پنج ستاره یوآل

هتل های خوب آنتالیاهتل خوب آنتالیا

سخن آخر

در این مطلب تعدادی از بهترین هتل های آنتالیا را همراه با امکاناتشان معرفی کردیم، اما باید به این نکته نیز اشاره کنیم که تعداد هتل‌های خوب آنتالیا بسیار زیاد است و شما می‌توانید با کمی جستجو در اینترنت و مطالعه نظرات مسافرینی که در آن‌ها اقامت داشته‌اند، بهترین انتخاب را برای سفر خود انجام دهید. همچنین با تماس با کارشناسان نگارستان پرواز، می‌توانید با اطلاعات بیشتری میان بهترین هتل های آنتالیا انتخاب خود را انجام دهید.

مقالات پربازدید
6LfHbT0hAAAAAMhkSJRB1KPtBP6v_WuetiFSXrKf