بهترین جاهای دیدنی دبی در شب

دسته‌بندی ها

تور های ویژه

گردشگری
بهترین جاهای دیدنی دبی در شب را در سفرتان به این شهر زیبا فرموش نکنید. دبی در شب مانند دریایی از ستارگان می‌درخشد. در این مطلب از نگارستان پرواز شما را به شب‌گردی در دبی دعوت می‌کنیم

جاهای دیدنی دبی در شب آنقدر متنوع‌اند که زمانی برای استراحت در این شهر رویایی باقی نمی‌گذارند. اگر در طول روز از گشت‌و‌گذار در مراکز خرید دبی خسته شدید و ترجیح می‌دهید شب در هوای متعادل‌تری به کنکاش در این شهر دیدنی بپردازید، شناخت تفریحات شبانه دبی می‌تواند کمک خوبی برای ثبت لحظات خاطره‌انگیز از سفرتان باشد. در این مقاله از بلاگ نگارستان پرواز قصد داریم برای کسانی که می‌خواهند با تور دبی سفر کنند، یک لیست مفید از تفریحات شبانه دبی را ارائه دهیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

جاهای دیدنی دبی در شب کدامند؟

به دنبال چک لیستی از جاهای دیدنی دبی در شب هستید؟ پاسخ اینجا است. دبی پس از غروب خورشید تبدیل به یک شهر درخشان می‌شود. تجربه دبی‌گردی پس از غروب خورشید، یک تجربه سورئال است و بسیاری از کسانی که به خاطر زندگی شبانه و معماری فوق‌مدرن به این شهر می‌روند، به دنبال آن هستند. دبی شهر زیبایی است که دیدنی‌های آن در شب بسیار زیباتر به نظر می‌رسند. انبوهی از برج‌های سر‌به‌فلک کشیده، نورپردازی‌های بی‌نظیر و فضای آرام، محیط این شهر را در شب رویایی‌تر می‌کنند. اگر به دنبال تفریحات و جاهای دیدنی دبی در شب هستید تا بتوانید این شهر را با یک برنامه‌ریزی مناسب بگردید، باید به صورت مختصر بگوییم که فواره‌های موزیکال برج خلیفه، آکواریوم دبی، سافاری‌های شبانه پرماجرا و بسیاری از جاذبه‌های دیگر می‌توانند سفر شما را به یک تجربه رویایی تبدیل کنند.

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

یکی از جاهای دیدنی دبی که در طول شب هم امکان بازدید از آن را دارید، آکواریوم دبی است. شما می‌توانید در زیر یک آکواریوم با عمق 48 متری قدم بزنید، غواصی کنید و با کوسه‌ها رو در رو شوید تا تجربه ای شگفت انگیز در سفر به دبی داشته باشید. آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی یک جاذبه ساخته دست بشر و یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی شبانه در دبی است.

آدرس آکواریوم دبی: دبی مال، طبقه 2

ساعت کاری آکواریوم دبی مال: دوشنبه تا جمعه: 10:00 صبح تا 11:00 شب؛ شنبه و یکشنبه 10:00 صبح تا 12:00 نیمه شب.

 آکواریوم دبی

اسکی دبی در امارات مال، تجربه برف در صحرا

اگر با تور دبی نگارستان پرواز همراه شدید و به این شهر زیبا سفر کردید، تجربه اسکی در آن را از دست ندهید. یک پیست اسکی در داخل شهر ، شکوه و عظمت ساخت بشر را به تصویر می‌کشد. شما در دبی به راحتی می‌توانید در یک مرکز خرید اسکی کنید. این پیست اسکی به سبک واقعی کوهستانی ساخته شده است و تجربه اسکی اصیل را در اختیارتان قرار می دهد و یکی از سرگرم کننده‌ترین تفریحات شبانه در دبی است.

آدرس پیست اسکی دبی: مرکز خرید امارات، خیابان شیخ زاید

ساعت کاری پیست اسکی دبی: یکشنبه تا چهارشنبه: 10:00 صبح تا 11:00 شب؛ پنج شنبه 10:00 صبح تا 12:00 بامداد؛ جمعه 9:00 صبح تا 12:00 بامداد؛ شنبه 9:00 صبح تا 11:00 شب.

پیست اسکی دبی مال

برج خلیفه، تجربه پا گذاشتن بر ابرها

برج خلیفه شهرت جهانی دارد و یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب به شمار می‌آید. تماشای منظره شهر از طبقه 124 آن، مسحورکننده ترین تجربه‌ای است که می‌توان در شب‌های دبی به دست آورد. برج خلیفه با منظره‌ای عرفانی از شهر دبی در شب، مکانی است که باید به لیست برنامه سفر خود اضافه کنید. سریع‌ترین آسانسور جهان در این برج نیز منظره‌های پانورامایی پر زرق و برق را در اختیارتان قرار می‌دهد. برج خلیفه در واقع یکی از بهترین جاهای دبی برای گشت و گذار در شب است، پس آن را از دست ندهید.

آدرس برج خلیفه دبی: بلوار محمد بن راشد، مرکز شهر دبی

ساعت کاری برج خلیفه دبی: در عصر از 7:00 بعد از ظهر تا 11:00 شب

برج خلیفه دبی

نهر دبی مکانی برای آرامش

 نهر دبی که درست در قلب دبی جریان دارد، تلاقی از معماری شگفت‌انگیز و حال‌ و‌ هوای شهر قدیمی دبی را به نمایش می‌گذارد و البته یکی از جاهای دیدنی دبی در شب نیز محسوب می‌شود. تماشای خط افق درخشان دیره دبی که مملو از آسمان خراش‌های بی شمار است یکی از تجربه‌های بی‌نظیر در تور دبی محسوب می‌شود. گشت در آب‌های آرام نهر دبی در کشتی کروز دبی، یک تفریح شبانه در دبی است، که نمی‌توان از آن گذشت. یک شام لذیذ در میان نورهای افسونگر دبی، لذت بردن از موسیقی و نمایش‌های از تفریحاتی است که در نهر دبی تجربه خواهید کرد. با این‌حال اگر نمی‌خواهید به این سفر دریایی بروید، می‌توانید در نزدیکی اسکله بنشینید و افق درخشان شهر را تماشا کنید، که یکی از بهترین تفریحات شبانه دبی در اواخر شب به‌شمار می‌آید که هزینه‌ای هم برای شما نخواهد داشت.

آدرس نهر دبی: دبی، نهر دبی

ساعت تورهای کروز نهر دبی: 3 ساعت

دبی کریک نهر دبی

فواره های دبی، تلفیقی از نمایش نور و صوت

اگر با تور دبی نگارستان پرواز به این شهر زیبا سفر کردید، فواره‌های موزیکال را هرگز فراموش نکنید. فواره‌های دبی با موسیقی باورنکردنی و نمایش نور یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تفریحات شبانه در دبی هستند و هاله‌ای از آرامش را برایتان به ارمغان می‌آورند. اگر به دنبال تجربه جاهای دیدنی ارزان در دبی هستید، ما تماشای فواره موزیکال برج خلیفه را به شما پیشنهاد می‌کنیم که نمایشی خیره کننده از هنر آبی، چراغ‌های رقص و یک سمفونی عالی از موسیقی و البته یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب، آن هم به صورت رایگان است.

آدرس فواره‌های موزیکال دبی: بلوار شیخ محمد بن راشد، پارکینگ مد، دبی مال

ساعت کاری فواره‌های موزیکال دبی: تمام روزها، از ساعت 18:00 تا 11:00 شب

فواره موزیکال دبی

صحرای عربستان، تجربه واقعی از گذشته شهر دبی

اگر تور دبی را رزرو کردید، باید بدانید، شب‌های دبی بدون تجربه سافاری صحرا ناقص است. صحرای عربستان با وسعتی عجیب، تفریحات بی‌شماری مانند اسکی روی شن، شتر سواری، تپه‌بازی و دوچرخه‌سواری چهارگانه را در اختیارتان قرار می‌دهد. اما در واقع سافاری صحرا در دبی پس از غروب خورشید آغاز می‌شود. صرف شام‌ بی‌نظیر در شن‌های صحرا و نمایش‌های فرهنگی مانند نمایش تانورا، نمایش عربی و نمایش باشکوه آتش به جادوی این تفریح شبانه دبی می افزاید. اگر به دنبال مکانی رمانتیک برای گذراندن شب‌های سفرتان به دبی هستید، در سافاری صحرا، یک شب را با لذت بردن از فرهنگ بادیه‌نشینی و تماشای ستاره‌ها بگذرانید که یکی از سرگرم‌کننده‌‌ترین تفریحات دبی در اواخر شب به حساب می‌آید. کمپ سافاری صحرای آتلانتا، کمپ بدویین، ماجراجویی عربی، گردشگری نخل واحه، ریزورت آل ماها دبی از محبوب ترین کمپ های سافاری صحرای دبی هستند.

آدرس سافاری صحرا دبی: هر تور محدوده‌ای مشخص دارد اما محبوب ترین آنها تپه های سرخ آل هیبابا است

ساعت سافاری صحرا دبی: دوشنبه تا جمعه: 10:00 صبح تا 11:00 شب؛ شنبه و یکشنبه 10:00 صبح تا 12:00 بامداد.

سافاری دبی

پیاده‌روی جمیرا بیچ رزیدنس و دبی مارینا، تماشای مناظر نورانی دبی

بخش مارینا دبی، توسط انبوهی از آسمان خراش‌ها محصور شده که با نور خیره‌کننده خود آسمان شهر را هم روشن می کنند. جی بی آر، کانون کافه‌ها، رستوران‌ها و بهترین جاهای دیدنی شبانه در دبی است که به زرق و برق این شهر مجلل می‌افزاید. پیاده‌روی در جمیرا یکی از محبوب‌ترین تفریحات رایگان شبانه در دبی محسوب می‌شود. محبوب ترین کافه‌ها و رستوران‌های دبی نیز در این منطقه قرار دارند که به هیجان سفر شبانه شما، طعم غذاها و نوشیدنی‌های بی‌نظیر را نیز می‌افزایند.

آدرس دبی مارینا: دبی، جمیرا بیچ

ساعت کاری دبی مارینا: دوشنبه تا جمعه: 10:00 صبح تا 11:00 شب؛ شنبه و یکشنبه 10:00 صبح تا 12:00 بامداد.

جمیرا بیچ دبی

مسجد شیخ زاید، نورپردازی عرفانی

مسجد شیخ زاید که در ابوظبی و نزدیکی شهر دبی قرار دارد، مکان مهمی برای عبادت افراد بومی است. این مسجد که به سبک معماری سوریه طراحی شده است، زیر نور مهتاب بسیار خیره کننده به نظر می رسد و این ویژگی آن را در فهرست جاهای  دیدنی دبی در شب قرار می‌دهد. مسجد منظره‌ای دیدنی دارد که با چمنزارهای آراسته شده زیباتر به نظر می‌رسد. این مسجد با معماری باشکوهش که شبیه هیچ معماری دیگری نیست، یکی از جاذبه‌های رایگان دبی در شب است.

آدرس مسجد شیخ زاید: ابوظبی، خیابان شیخ رشید بن سعید، خیابان پنجم

ساعت کاری مسجد شیخ زاید: دوشنبه تا جمعه: 10:00 صبح تا 11:00 شب؛ شنبه و یکشنبه 10:00 صبح تا 12:00 بامداد.

مسجد شیخ زاید

سیتی واک دبی، تجربه‌ای لوکس در دبی

یکی دیگر از جاهای دیدنی دبی در شب، منطقه سیتی واک است. سیتی واک فضایی برای زندگی، کار و بازی در یک منطقه است و یکی از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از زندگی شبانه در دبی نیز محسوب می‌شود. این منطقه مملو از مغازه‌های بین‌المللی و مکان‌های لوکس و مجلل، هتل‌های مجلل و اقامتگاه‌های جذاب است.

آدرس سیتی واک دبی: خیابان الصفا ، دبی

ساعت کاری سیتی واک دبی: تمام روزها : 10:00 صبح تا 12:00 بامداد.

 سیتی واک دبی

سخن آخر

تفریحات شبانه دبی و همچنین جاهای دیدنی دبی در شب، تنوع بسیار زیادی دارند. گزینه‌ های انتخابی شما  بر اساس علایق و سلیقه تغییر می‌کنند. ما در این مقاله سعی بر آن داشتیم تا محبوب‌ترین جاهای دیدنی دبی در شب را به شما معرفی کنیم تا در سفرتان به این شهر، از شب‌هایتان لذت بیشتری ببرید. اگر در تهران ساکن نیستید اصلا نگران نباشید چون نگارستان پرواز علاوه بر ارائه تور دبی از تهران، خدمات تور دبی از مشهد و تور دبی از شیراز را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. پس برای رزرو تور این شهر دیدنی با نگارستان پرواز تماس بگیرید و سفر خود را آغاز کنید.

مقالات پربازدید
6LfHbT0hAAAAAMhkSJRB1KPtBP6v_WuetiFSXrKf