نکاتی که برای رزرو تور دبی باید بدانیم

گردشگری
اگر قصد سفر به دبی را دارید، بهترین و مطمئن‌ترین روش سفر به همراه تور دبی است. این تورها شرایطی دارند که قبل از رزروشان باید آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. در این مقاله به نکاتی در مورد رزرو تور دبی اشاره می‌کنیم.

تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری خارجی میان ایرانیان است. این مقصد به دلیل نزدیکی به ایران و همچنین جاذبه‌های متعددش مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید برای یک سفر چند روزه به دبی برنامه‌ریزی کنید و در جستجوی رزرو یک تور دبی با قیمت مناسب هستید، در این مطلب از بلاگ نگارستان پرواز، نکاتی را که در هنگام رزرو تور دبی باید به آن‌ها توجه داشته باشید، عنوان خواهیم کرد.

چرا تور دبی را برای تعطیلاتمان انتخاب کنیم؟

دبی یکی از نزدیکترین مقاصد گردشگری است که علاوه بر مدرن بودن، به دلیل موقعیت آن کنار دریا، یکی از مناطق تفریحی خاورمیان نیز محسوب می‌شود. شما با سفر به دبی و رزرو تور دبی، با یک تیر چند نشان می‌زنید، زیرا دبی بهترین شهر برای تفریح، امتحان کردن غذاهای عربی و بین‌المللی، گشت‌و‌گذار، لذت بردن از دریا و همچنین خرید از برندهای بین‌المللی است. با اقامت در دبی می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی آن بازدید کنید و در مراکز خرید عظیمش ساعت‌ها وقت بگذرانید.

آیا برای سفر به دبی به ویزا احتیاج داریم؟

جواب این سوال بله است. دبی از مقاصدی است که ورود به آن برای ایرانیان بدون ویزا ممنوع است. پس قبل از هر کاری، ابتدا باید برای اخذ ویزای آن اقدام کنید. اگر با تور سفر می‌کنید، این کار بر عهده آژانس هواپیمایی طرف قرارداد شما است. ویزای دبی ۳ نوع توریستی، ترانزیتی و کار و تجارت دارد که برای یک سفر کوتاه و چند روزه نیاز است که ویزای توریستی را اخذ کنید.

آیا برای سفر به دبی حتما باید از تهران اقدام کنیم؟

رزرو تور دبی فقط در تهران و از مبدا تهران انجام نمی‌شود. اگر می‌خواهید تور دبی از مبدا شهرستان محل اقامت یا شهرستان نزدیک‌ را رزرو کنید، می‌توانید از طریق تماس با آژانس نگارستان پرواز و مشاوره با کارشناسان ماهر آن، تورتان را انتخاب کنید. شما می‌توانید تور دبی از مشهد، تور دبی از شیراز، تور دبی از اصفهان و تور دبی از بندرعباس را از طریق تماس با نگارستان پرواز به راحتی رزرو کنید و اگر از تهران دور هستید، از مسافتی نزدیکتر به شهرتان به طور مستقیم سفرتان را آغاز کنید.

تور دبی از مشهد

پروازهای تور دبی از کدام ایرلاین‌ها هستند؟

ایرلاین‌هایی که خدمات پرواز از ایران به دبی را انجام می‌دهند به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم‌بندی می‌شوند. پروازهای خارجی شامل: پرواز امارات، ایرعربیا، فلای دبی، کویت ایرویز، قطر ایرویز،عمان ایر، ترکیش و آنادولوجت هستند که پروازهای امارات، فلای دبی و ایرعربیا به طور مستقیم از مبدا در دبی می‌نشینند و توقفی ندارند.

پرواز‌های ایرانی نیز توسط شرکت‌ های هواپیمایی ایرانی مانند ایران ایرتور، ماهان، ایران ایر و.. انجام می‌شود. پروازهای تور دبی از مشهد با دو ایرلاین فلای دبی و ایران‌ ایرتور، پرواز تور دبی از شیراز با دو ایرلاین امارات و فلای دبی، پرواز تور دبی از اصفهان با ایرلاین فلای دبی، پرواز تور دبی از بندرعباس با دو ایرلاین امارات و فلای دبی انجام می‌شود.

تور دبی از اصفهان

تور دبی چه خدماتی دارد؟

تور دبی علاوه بر ویزا شامل، هتل، پرواز، بیمه مسافرتی و گشت شهری است. در واقع شما با رزرو پکیج کامل تورتان در تاریخ مد نظر، نیازی به اقدام برای این موارد ندارید و کل کارهای تور شما توسط آژانس هواپیمایی انجام خواهد شد.

در کدام مناطق دبی هتل رزرو کنیم؟

برای جواب به این سوال ابتدا بهتر است هدفتان از سفر را مشخص کنید. هتل‌های دبی از کیفیت مناسبی در سطح جهانی برخوردار هستند و حالا این شما هستید که باید مشخص کنید که قصد دارید سفری لوکس را تجربه کنید یا برایتان هتل محل اقامت و کیفیتش فرق چندانی ندارد.

منطقه مرکزی دبی: به‌طور کلی اگر میخواهید به جاذبه‌هایی نظیر برج خلیفه دبی ، فواره دبی و مراکز خرید نزدیک باشید، منطقه مرکز شهر دبی برای اقامتتان مناسب است، اما باید بدانید معمولا هتل‌های این منطقه قیمت بالاتری نیز دارند.

تور دبی از شیراز

منطقه بر دبی: اگر به مناطق تاریخی علاقه دارید و به‌دنبال هتل‌های ارزان قیمت هستید، منطقه بر دبی به شما پیشنهاد می‌شود که موزه دبی، بازار قدیمی بر دبی و بسیاری از جاذبه‌های دبی در این منطقه قرار دارند.

تور دبی از بندرعباس

منطقه ساحل دبی: اگر می‌خواهید اقامتی لوکس همراه با آرامش را در دبی تجربه کنید، منطقه ساحلی دبی مملو از هتل‌های لوکس، رستوران‌ها و کافه‌های مجلل است. بسیاری از هتل‌های منطقه ساحلی دبی، سواحل اختصاصی را در اختیار مهمانانشان قرار می‌دهند.

منطقه ساحلی دبی

منطقه دیره: این منطقه یکی از توریستی‌ترین مناطق دبی است که رشد بسیار خوبی داشته است. این منطقه شامل بازارهای سرپوشیده‌، نهر دبی، خانه هریتیج و موزه شاعر العقایلی است. هتل‌های این منطقه معمولا قیمت‌های مناسبی نیز دارند.

منطقه دیره دبی

منطقه البرشا: این منطقه آرام و مسکونی است و از جاذبه‌های آن می‌توان به امارات مال و میراکل گاردن اشاره کرد.

منطقه البرشا

منطقه مرکز تجارت: این منطقه شامل آسمان‌خراش‌های متعدد است و زندگی شبانه در آن جریان دارد. اگر علاقه‌مند به تفریحات شبانه و بازدید از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب هستید، این منطقه مناسب شما است.

منطقه تجارت دبی

منطقه مارینا: این منطقه لوکس مرکز بلندترین ساختمان‌های دبی است. اقامت در این منطقه علاوه‌بر اینکه شما را به تفریحات دبی نزدیکتر می‌کند، هزینه زیادی نیز برایتان خواهد داشت.

مارینا دبی

منطقه نخل جمیرا: این منطقه ساخته دست بشر بر روی آب است و تعدادی از اقامتگاه‌های لوکس از جمله آتلانتیس در این منطقه قرار دارد. پس منطقه نخل دبی برای اقامتی رویایی مناسب است.

نخل جمیرا

سخن آخر

در این مطلب قصد داشتیم نکاتی را که باید در مورد تور دبی بدانید، در اختیارتان قرار دهیم. اگر قصد رزرو تور دبی از شهرستان را دارید، اصلا نگران نباشید تورهای دبی از اصفهان، مشهد، شیراز و بندرعباس توسط نگارستان پرواز برای ساکنان این شهرها در نظر گرفته شده است و با رزرو این تورها به راحتی به این مقصد شگفت‌انگیز سفر خواهید کرد.

مقالات پربازدید
6LfHbT0hAAAAAMhkSJRB1KPtBP6v_WuetiFSXrKf