بهترین مراکز خرید آنتالیا

دسته‌بندی ها

تور های ویژه

گردشگری
مراکز خرید آنتالیا عاشقان خرید را شگفت‌زده خواهند کرد. در این مطلب تعدادی از بهترین مراکز خرید آنتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر در سفرتان به این شهر ساحلی ترکیه هوس خرید به سرتان زد، در انتخاب پاساژ مناسبتان مردد نشوید. همراه ما باشید.

مراکز خرید آنتالیا معمولا مورد توجه گردشگران این شهر قرار نمی‌گیرند، زیرا افرادیکه به این شهر ساحلی سفر می‌کنند قصد دارند تعطیلاتشان را در آرامش سپری کرده و از فضای چندین هکتاری و امکانات بی‌نظیر هتل‌ های آنتالیا لذت ببرند، اما در این میان، هستند افرادی که به گشت‌و‌گذار در شهر و خرید نیز علاقه دارند و به‌دنبال بهترین مراکز خرید آنتالیا هستند تا خریدی موفق را در آن تجربه کنند. همانطور که می‌دانید ترکیه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک، لوازم آرایشی و لوازم خانگی است و این موضوع می‌تواند شما را برای خرید در شهرهایش ترغیب کند. در این مقاله از بلاگ نگارستان پرواز ، تعدادی از بهترین مراکز خرید آنتالیا را معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

مرکز خرید مارک آنتالیا (Mark Antalya Mall)

شاید مرکز خرید مارک مال را بتوان بهترین مرکز خرید آنتالیا نامید. مرکز خرید مارک آنتالیا نسبت به باقی مراکز خرید، میان گردشگران شناخته‌شده‌تر و البته محبوب‌تر است. این پاساژ در سال 2013 در مرکز شهر و در نزدیکی شهر قدیمی آنتالیا افتتاح شد. مرکز خرید مارک آنتالیا، دومین مرکز خرید بزرگ آنتالیا پس از مرکز خرید تراسیتی است.

مارک آنتالیا مملو از فروشگاه‌هایی است که مارک‌های بین‌المللی و ترکیه‌ای را می‌فروشند. بیش از 150 فروشگاه پوشاک، کفش، لوازم الکتریکی، الکترونیک، لوازم ورزشی و غیره در مارک آنتالیا وجود دارد. طبقه آخر مارک آنتالیا به رستوران‌ها و کافه‌های مشرف به شهر اختصاص یافته است. این مرکز خرید یک سینما، محل بازی کودکان و یک پارکینگ بزرگ نیز دارد.

ساعت کاری مرکز خرید مارک آنتالیا: همه روزه 10:00 صبح تا 10:00 شب

آدرس مرکز خرید مارک آنتالیا: Tahılpazarı, Kazım Özalp Cd. No:84, Muratpaşa/Antalya, Türkiye

مرکز خرید مارک آنتالیا 

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی (Terra City Mall Antalya)

در میان بهترین مراکز خرید آنتالیا، نام تراسیتی مال جور دیگری می‌درخشد. این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید آنتالیا و یکی از مجلل‌ترین و زیباترین مراکز خرید آنتالیا است که در منطقه لارا قرار دارد و در سال 2011 افتتاح شده است. مرکز خرید ترا سیتی بیشترین تعداد برندهای معروف بین‌المللی را دارد.از امکانات تراسیتی می‌توان به تعداد زیادی مغازه و فروشگاه‌های لوکس، 30 رستوران، کافه، سالن غذاخوری برای بیش از 1000 نفر، سینما و فضاهای سرگرمی برای کودکان اشاره کرد.

ساعت کاری مرکز خرید تراسیتی آنتالیا: همه روزه 10:00 صبح تا 10:00 شب

آدرس مرکز خرید تراسیتی آنتالیا: Fener, Tekelioğlu Cd. No:55, Muratpaşa/Antalya, Türkiye

مرکز خرید تراسیتی

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید مال آف آنتالیا (Mall of Antalya)

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید مال آف آنتالیا است. اگر همراه با تور آنتالیا به این شهر زیبا سفر کنید، به احتمال زیاد یک گشت خرید برای گشت‌و‌گذار در این مرکز خرید خواهید داشت. اگر هم تور شما شامل این ویژگی نبود، بسیاری از هتل‌های آنتالیا سرویس رفت‌و‌برگشت به این مرکز خرید را برای مسافرانشان در نظر گرفته‌اند. به هر حال، مال آف آنتالیا از آن پاساژهایی است که شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد.

مرکز خرید آنتالیا در منطقه کپز، یکی از مهم‌ترین مناطق توریستی آنتالیا و در نزدیکی فرودگاه این شهر واقع شده است. این مرکز خرید در جاده فرودگاه بین المللی آنتالیا، خارج از شهر و به دور از ساختمان‌های مسکونی و ازدحام ترافیک قرار دارد. همچنین مال آف آنتالیا به مرکز خرید دیپو، مرکز خرید آگورا و مرکز خرید ایکیا نزدیک است. پارکینگ، فودکورت، مراکز سرگرمی کودکان و تعداد زیادی از فروشگا‌های بین‌المللی و ترکی، در مال آف آنتالیا در دسترس شما خواهد بود.

ساعت کاری مرکز خرید مال آف آنتالیا: همه روزه 10:00 صبح تا 10:00 شب

آدرس مرکز خرید مال آف آنتالیا:  Altınova Sinan, Mahallesi, Serik Cd. No:309 D:91 Kepez/Antalya, Türkiye

مرکز خرید مال آف آنتالیا

بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید دیپو مال آنتالیا (Deepo Mall Antalya)

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید دیپو است. دیپو اوت لت در جاده بین آنتالیا و آلانیا قرار دارد، به مرکز خرید آنتالیا و فرودگاه آنتالیا نزدیک است و این ویژگی، آن را به آخرین ایستگاه خرید، قبل از ترک شهر آنتالیا تبدیل می‌کند. مرکز خرید دیپو با 90 فروشگاه از برندهای بین المللی و ترکی و 1500 جای پارک و طراحی مجلل، یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا برای گذراندن وقت و البته خریدی موفق است.

این مرکز خرید، سرویس رفت‌و‌برگشت رایگان از مرکز شهر آنتالیا دارد. مرکز خرید دیپو آنتالیا به عنوان مرکز خرید و تفریح شناخته می‌شودکه در آن یک سینما و محل بازی کودکان نیز وجود دارد. همچنین رستوران‌های این مجموعه، انواع غذاهای سنتی ترکی را سرو می‌کنند. اگر اهل کافه هستید بسیاری از کافه‌های بین‌المللی در این مرکز خرید آنتالیا شعبه دارند.

توجه داشته باشید که قیمت اجناس در این مرکز خرید نسبتاً بالا است، زیرا مارک‌های بین‌المللی لوکس مانند Levi's، Rolex، Diva در این مرکز خرید حضور دارند و خرید شما در آن‌ها، یک خرید لوکس محسوب می‌شود. اما اگر به‌دنبال خریدی ارزان در دیپو مال هستید، بخشی از این مرکز به فروشگاه‌های اوت لت اختصاص دارد که در آن‌ها می‌توانید انواع کالاها را با قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه بیابید.

ساعت کاری مرکز خرید دیپو مال آنتالیا: همه روزه 10:00 صبح تا 10:00 شب

آدرس مرکز خرید دیپو مال آنتالیا: Altınova Sinan, Serik Cd. No:309, Kepez/Antalya, Türkiye

مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید میگروس مال آنتالیا (Migros Mall Antalya)

میگروس مال آنتالیا، یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید آنتالیا است که موقعیت منحصر به فردش در مرکز شهر آنتالیا، آن را به قطب مهمی برای جذب ده‌ها هزار گردشگر در روز تبدیل کرده است. مرکز خرید میگروس آنتالیا بیش از 130 فروشگاه دارد که برندهای معتبر جهانی و محلی را به فروش می‌رسانند. مرکز خرید میگروس آنتالیا در نزدیکی ساحل کنیالتی، یکی از مهمترین مقاصد گردشگری آنتالیا واقع شده است. امکانات تفریحی زیادی در مرکز خرید میگروس آنتالیا وجود دارد. از امکانات این مرکز خرید می‌توان به سالن‌های سینما، رستوران اصلی با ظرفیت بیش از 1000 نفر، یک تراس در فضای باز با مناظر جذاب از دریای مدیترانه و همچنین رستوران‌ها و کافه های بسیار اشاره کرد. شما می‌توانید با سرویس حمل و نقل رایگان به مرکز خرید میگروس آنتالیا بروید.

ساعت کاری مرکز خرید میگروس مال آنتالیا: همه روزه 10:00 صبح تا 10:00 شب

آدرس مرکز خرید میگروس مال آنتالیا: Arapsuyu, Atatürk Blv. No:3, Konyaaltı/Antalya, Türkiye

مرکز خرید میگروس مال آنتالیا

مرکز خرید میگروس مال آنتالیا

مرکز خرید آگورا آنتالیا (Agora Antalya Shopping Center)

مجتمع تجاری آگورا آنتالیا، یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا و مجهز به جدیدترین فناوری‌ها است تا بازدیدکنندگان آن بتوانند در محیطی آرام و لذت‌بخش خرید کنند. آگورا حال و هوای کاملاً متفاوتی نسبت به سایر مراکز خرید آنتالیا دارد. این مرکز خرید در سال 2017 افتتاح شد.

بیش از 70 بوتیک، یک سوپرمارکت Migros، 22 رستوران و کافه با منوهایی از غذاهای ترکی و بین‌المللی، دستگاه‌های خودپرداز، یک سینما با هشت سالن، سالن بولینگ و یک شهربازی به مساحت 1800 متر مربع در مرکز خرید آگورا وجود دارد. قسمت دوم این مرکز خرید شامل فروشگاه IKEA است. مرکز آگورا میزبان انواع رویدادها، مسابقات، کنسرت‌های کودکان و بزرگسالان است. همچنین در این مرکز خرید تخفیف‌های فصلی بسیار خوبی برگزار می‌شود.

ساعت کاری مرکز خرید آگورا آنتالیا: همه روزه در زمستان از 10:00 تا 22:00 و همه روزه در تابستان از 10:00 الی 23:00.

آدرس مرکز خرید آگورا آنتالیا:  Altınova Sinan, Çağdaş Sk. No:5, Kepez/Antalya, Türkiye

مرکز خرید آگورا آنتالیا

بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا (OzdilekPark Antalya)

مرکز خرید اوزدیلک پارک، یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می‌شود. این مرکز خرید که درهای خود را در سال 2009 به روی گردشگران باز کرد، به عنوان لذت‌بخش‌ترین مکان خرید در آنتالیا نیز شناخته می‌شود. تعداد زیادی از فروشگاه‌های بین‌المللی و ترکی در این مرکز خرید حضور دارند. از دیگر امکانات اوزدیلک می‌توان به یک هایپر مارکت، بزرگترین بازار DIY شهر، یک بازار الکترونیک، یک فروشگاه بزرگ و ترکیبی غنی از مارک های معروف و کافه و رستوران اشاره کرد.

ساعت کاری مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا: همه روزه 10:00 صبح تا 10:00 شب

آدرس مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا:  Fabrikalar, Fikri Erten Cd. No.2, Kepez/Antalya, Türkiye

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

بهترین مراکز خرید آنتالیا

سخن آخر

در این مطلب، با تعدادی از بهترین مراکز خرید آنتالیا آشنا شدید. اگر در فصل زمستان به این شهر ساحلی سفر می‌کنید بی‌ شک خرید، یکی از برنامه‌های سفرتان خواهد بود. توجه داشته باشید که تمام مراکز خرید کشور ترکیه در زمان حراج‌های مناسبتی و فصلی، اجناس خود را با تخفیف‌های بسیار خوبی به فروش می‌رسانند و خرید در این زمان‌ها می‌تواند بسیار مقرون‌به‌صرفه و لذت‌بخش باشد. اگر به‌دنبال سفری جذاب با قیمت مناسب به آنتالیا هستید، با آژانس نگارستان پرواز تماس بگیرید و سفرتان را به این شهر دیدنی آغاز کنید.

مقالات پربازدید
6LfHbT0hAAAAAMhkSJRB1KPtBP6v_WuetiFSXrKf