تورهای نوروزی 1403 و شرایط آن‌ها

دسته‌بندی ها

تور های ویژه

گردشگری
انتخاب و رزرو تورهای نوروزی 1403 از ماه‌ها قبل از عید امکانپذیر است. با توجه به اینکه نوروز یکی از مهمترین و پرگردشگرترین ماه‌های سال است، برنامه ریزی خوب می‌تواند سفری خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. در این مطلب همراه ما باشید.

رزرو تور نوروزی با قیمت و شرایط مناسب یکی از دغدغه‌های ما ایرانیان در این ایام خاص است. همانطور که می‌دانید تعطیلات نوروز یکی از مهمترین تعطیلات برای ایرانیان محسوب می‌شود و البته فرصتی خوب برای کسانی است که در طی سال به‌دلیل مشغله کاری زمانی برای سفر ندارند. برای رزرو موفق تورهای نوروزی رعایت برخی از نکات ضروری است، زیرا کیفیت سفر شما در لذت بردن از تعطیلاتتان نقش مستقیم دارد، پس برنامه‌ ریزی درست باعث می‌شود از تعطیلاتتان بهترین بهره را برده و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید. در این مطلب از نگارستان پرواز به بررسی تورهای نوروزی 1403 و نحوه رزرو و نکات مهم آن‌ها می‌پردازیم.

انواع تورهای نوروزی 1403

تورهای داخلی و خارجی متنوعی برای این ایام برگزار می‌شوند که انتخاب میان آن‌ها، بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد. اگر بودجه محدودی دارید یا علاقه‌ مند به سفرهای داخلی هستید، تحقیق در مورد تورهای نورروزی داخلی و تور ایرانگردی را از چند ماه قبل از عید شروع کنید. به‌دلیل آب‌و‌هوای عالی کشورمان در این مقطع زمانی، تورهای داخلی نوروز و تورهای ایرانگردی تقاضای زیادی دارند و ظرفیت آن‌ها نیز محدود است.

اگر بودجه زیادی را برای سفر کنار گذاشته‌اید، تورهای نوروزی خارجی بهترین گزینه برای شما خواهند بود. این تورها بسیار متنوع‌ اند و با توجه به آب‌و‌هوای مقصد می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر علاقه دارید به کشورهای همسایه و بدون ویزا، مانند ترکیه سفر کنید، تور نوروزی استانبول 1403 یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود، چون در این زمان، شهر استانبول بسیار دیدنی و پرهیاهو است. دیگر همسایگان کشورمان نیز در نوروز میزبان خوبی برای شما هستند. تورهای نوروزی دبی، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان و ... نیز از مواردی هستند که نباید از آن‌ها غاقل شوید.

تورهای نوروز 1403

تورهای نوروز 1403 خارجی و داخلی 

امسال نیز مانند سال پیش تورهای نوروزی مورد استقبال ایرانیانی که عاشق سفر هستند، قرار گرفته است و بسیاری از آن‌ها ماه‌ها قبل از سفر برای این مقطع زمانی برنامه‌ریزی کرده‌اند. با توجه به گذر از دوران سیاه پاندمی کرونا، اکنون تمام کشورهای دنیا آماده پذیرش مسافران هستند. تورهای نوروز امسال به‌خصوص تور استانبول نوروزی، از ماه‌ها قبل در لیست پیش فروش تورهای نوروزی قرار می‌گیرند. بنابراین با بررسی این تورها لازم است که سریع تصمیم‌گیری کنید و برنامه‌ریزی سفرتان را انجام دهید.

تورهای نوروزی داخلی 1403 هم طرفدار زیادی دارد. این تورها شامل مقاصد خوش آب‌و‌هوای ایران مانند تور نوروزی کیش، تور نوروزی قشم و تور نوروزی چابهار، مقاصد مذهبی مانند تور نوروزی مشهد و مقاصد تاریخی مانند تور نوروزی اصفهان، تور نوروزی شیراز و و تور نوروزی یزد هستند. برخی از تورهای ایرانگردی نیز برای این مقطع زمانی برنامه‌ریزی شده‌اند، این تورها شامل تورهای کویر گردی، تورهای شمال و تورهای غرب و جنوب کشور هستند که به‌صورت تورهای یک شبه دو شبه یا سه شبه به‌صورت کوتاه مدت برگزار می‌شوند.

تور نوروزی 1403

ارزانترین تور نوروزی 1403 کدام است؟

اگر به‌دنبال ارزانترین تور نوروزی هستید باید به شما بگوییم که عوامل زیادی در این موضوع نقش دارند که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر رزرو ارزانترین تور نوروزی داخلی را مد نظر دارید، باید به زمان سفر، نوع وسیله نقلیه، ستاره هتل، تعداد شب‌های اقامت و خدمات تور توجه کنید.

تورهای نوروزی داخلی از ماه‌ها قبل به‌صورت پیش فروش تور نوروزی عرضه می‌شوند. هرچه سریع‌تر اقدام به خرید کنید، این تورها قیمت مناسب‌تری خواهند داشت. تورهای داخلی زمینی، با مدت اقامت کمتر، در هتل‌هایی با درجه پاینتر و خدمات ساده‌تر به مراتب قیمتی ارزان‌تر خواهند داشت. نگران بودجه خود نباشید، تورهای نوروزی آنقدر متنوع‌اند که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند.

برای انتخاب ارزانترین تور نوروزی خارجی 1403، علاوه بر زمان سفر، نوع وسیله نقلیه، مدت اقامت، درجه هتل و خدمات، می‌توانید آب‌و‌هوای مقصد را هم بررسی کنید. مقاصدی با آب‌و‌هوای سرد در زمان بهار، معمولا قیمت کمتری نسبت به مقاصد خوش آب‌و‌هوا مانند تور نوروزی دبی و تور نوروزی استانبول دارند. ارزانترین تور نوروزی خارجی در کشورهای همسایه، تور شهر وان ترکیه به صورت زمینی است که دسترسی به آن نیز بسار آسان است. برای رزرو تور استانبول نوروز 1403 با قیمت مناسب باید به هتل نیز توجه کنید. تورهای که شامل اقامت در هتل های میدان تکسیم هستند، نسبت به محله‌های دیگر قیمت بالاتری دارند و زودتر تکمیل ظرفیت می‌شوند. علاوه‌ بر این هزینه سفر به استانبول کاملا بستگی به نحوه سفرتان دارد. تور نوروزی دبی نیز به دلیل مناسب بودن آب‌و‌هوا و تقاضای زیاد، قیمت بیشتری نسبت به باقی موارد دارد. تورهای نوروزی اروپا و تورهای نوروزی آسیای شرقی جزو تورهای لوکس نوروزی محسوب می‌شوند.

نکات مهم هنگام رزرو تورهای نوروزی

بهار در راه است و نوروز 1403 بهترین فرصت برای سفرهای خاطره‌انگیز خواهد بود. رعایت برخی از نکات هنگام رزرو تور نوروزی، کیفیت سفر شما را ارتقا خواهد داد.

  1. زمان خرید تور نوروزی داخلی یکی از مهمترین عوامل است که باید به آن توجه داشته باشید. بسیاری از تورهای نوروزی داخلی 1403 با توجه به میزان تقاضا و البته قیمت‌های مناسبشان، در زمان پیش فروش تورهای نوروزی تکمیل ظرفیت می‌شوند، پس از چند ماه قبل به‌فکر رزرو تورتان باشید و بررسی را آغاز کنید.
  2. در تورهای نوروزی خارجی و همچنین سفرهای خارجی، هر چه به زمان پرواز نزدیکتر شوید، قیمت بلیط هواپیما افزایش پیدا می‌کند، پس سریع‌تر نسبت به رزرو بلیطتان اقدام کنید.
  3. برخی از مقاصد خارجی نیاز به ویزا دارند، هنگام رزرو تورتان زمانی که برای اخذ ویزا لازم است را در نظر بگیرید و رزرو تور نوروزی خارجی را به روزهای آخر موکول نکنید.

بهترین مقاصد و تورهای داخلی و خارجی برای نوروز 1403

همه‌چیز بستگی به هدف شما از سفر و البته علایق شما دارد. در تورهای نوروزی داخلی 1403 پرطرفدارترین مقاصد تور مشهد، کیش، قشم، چابهار، شیراز و اصفهان هستند. در مقاصد تورهای نوروزی خارجی 1403 تور ترکیه، تور دبی، تور ارمنستان، تور گرجستان، تور تایلند، تور بالی، تور هند و تور سریلانکا از جمله تورهای پرطرفدار هستند.

سخن آخر

در این مطلب تورهای نوروزی 1403 را بررسی کردیم و سعی کردیم نکاتی را که برای رزرو تور نوروزی مهم است، خاطر نشان کنیم. اکنون با توجه به نزدیک شدن به نوروز 1403، می‌توانید تور نوروزی مورد نظرتان را به‌صورت آنلاین یا با تماس با کارشناسان آژانس نگارستان پرواز رزرو کنید و برای این تعطیلات مهم برنامه‌ریزی خود را انجام دهید.

مقالات پربازدید
6LfHbT0hAAAAAMhkSJRB1KPtBP6v_WuetiFSXrKf